BMW peadisainer Adrian Van Hooydonk nentis Detroidi autonäitusel, et nutitelefonide ja olmeelektroonika kiire areng sunnib ka autotööstust pingutama.
Tööstusdisaineri haridusega Van Hooydonk elab enda sõnul tulevikus, kujutab ette tarbija soove, visualiseerib tulevikuautosid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Missugune siis näeb kümne aasta pärast välja auto armatuurlaud? Van Hooydonki sõnul on see paindlik ekraan, millele saab anda armatuurlaua kuju.
„Pole enam selget piiri nuppude, ekraani ja armatuurlaua vahel. Praegu on kõik need alad eraldi, aga eesmärk on muuta armatuurlaud kompaktsemaks ja lihtsamaks. Teine oluline siht on muuta kasutamist – silmapiiril on juba hääljuhtimine ja žestikontroll. Kogu nupuvajutuse idee on muutnud infotehnoloogiat, see on muutmas televiisoreid ja samuti muudab ka autosid,” kinnitas Van Hooydonk, kelle sõrmejäljed on kõikjal alates BMW lipulaeva 7. seeria sedaani kurvidest kuni allbrändide Mini ja Rolls-Royce´ini, aga ka tuleviku hübriid-elektriauto iBrand juures.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.