• 22.02.12, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa dividendipõrsas alandab makset

Euroopa kõrgeima dividenditootlusega endine telefonimonopol France Telecom alandas dividenditootlust ja taganes lubadusest osta tagasi aktsiaid. Firma eesmärk on rahakuhjaga seljatagust kindlustada.
Firma finantsjuht Gervais Pellissier teatas täna, et 2012. aasta väljamakse tuleb vahemikus 1,21 kuni 1,35 eurot aktsia kohta. Varasem prognoos oli 1,40 eurot, vahendab Bloomberg.
Lisaks ütles Pellissier, et tänavune tegevusrahavoog küündib 8 miljardi euroni, kuigi vastav näitaja möödunud aastal oli 9,3 miljardit eurot.
"Majandus on hullemas seisukorras, kui me eelmine aasta prognoosisime. Lisaks alandati Prantsusmaa krediidireitingut," ütles konverentsikõnet pidanud Pellissier. "Meie arvates on sellises keskkonnas tugev bilanss võtmetähtsusega. Sellest on saanud meie peamine eesmärk," lisas finantsjuht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Orange'i mobiiltelefonioperaatorit omav France Telecom on Telefonica ja Telekom Austria järel juba kolmas suur telekomfirma, kes teatab dividendide alandamisest.
Homme on oodata Deutsche Telekmi majandustulemusi ning reedel avalikustab enda kvartaalsed majandustulemused Hispaania telekom Telefonica.
"Dividendi alandamine on France Telecomi poolt positiivne samm ning firma on teiste ettevõtetega võrreldes jätkuvalt väga atraktiivne," Ibercaja Gestioni fondijuht Alberto Espelosin. "Deutsche Telekom ja Telefonica võivad teatada täiendavatest dividendikärbetest."
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele