• 09.04.12, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kutsekoolid sooviks näha IT-ettevõtjaid teadmisi jagamas

Tartu Kutsehariduskeskuse direktor Andrus Kompus ütles, et kutsekoolid oleks võimelised rohkem IT-erialade inimesi koolitama, kuid ootaks seejuures IT-ettevõtjaid kooli oma teadmisi jagama.
Kompus nimetas ühe IT-spetsialistide koolitamise probleemina kutseõptetajate puudust. “Arvutierialadele välislektorite palkamine käib koolile tihti üle jõu, kuna küsitav töötasu osutub sageli liiga kõrgeks,” ütles Kompus. “Koolid ootaks ka ettevõttejuhtide poolset huvi motiveerida oma töötajaid jagama oma teadmisi edasi, et kindlustada edaspidi endale uusi konkurentsivõimelisi töötajaid."
Kompuse hinnangul oleksid kutseõppeasutused võimelised IT- valdkonnas  koolitustellimust küll suurendama, aga vajavad selleks ka täiendavaid rahalisi vahendeid. “Valdkonna õpe on kallis, eriala koefitsient aga vaid 1,0 (st number, millega korrutatakse pearaha – toim). See ei võimalda järsku hüpet.”
Kutseõpetajate puuduse ja raha vähesuse kõrval nimetas Kompus probleemina ka põhikooli lõpetanud õpilaste nõrka taset reaalainetes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele