• 19.04.12, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 aktsia -5%

Rootsi suuruselt teine mobiilsideoperaatori Tele2 esimese kvartali tulemus valmistas analüütikutele pettumuse. Ühtlasi andis ettevõte kogu aasta kasumihoiatuse. Aktsia reageeris tulemustele viieprotsendise kukkumisega.
Aktsia maksis börsi avanedes 124,40 Rootsi krooni.
Puhaskasum kahanes aastaga 28 protsenti, 869 mln Rootsi kroonile. Analüütikud ootasid 1,09 miljardi kroonist puhaskasumit. Käive kasvas üheksa protsenti, 10,5 miljardi kroonini, mis vastas analüütikute ootustele.
Rootsis kärpisid kasumit marketingikulud, kuna konkurents tihenes, vahendab Bloomberg.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõte andis ka kogu aasta kasumihoiatuse. EBITDA marginaaliootust kärbiti kolme protsendipunkti võrra vahemikku 30-32 protsenti. Rootsi kogu aasta mobiilsidetulu kasvuootust tõsteti kolme kuni viie protsendini.
"Rootsis on tunda üleminekut kõnedelt andmeside suunas," ütles Tele2 juhatuse esimees Mats Granryd. "Peame viima ellu strateegiat kaitstes oma hinna ja väärtuspositsiooni. See toob kaasa kulusid, millega me peame tulevatel kvartalitel tegelema," märkis ta.
Tele2 suurimal turul Venemaal kasvas klientide arv 20,9 miljoni kundeni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele