• 30.05.12, 16:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Analüütikud ei usu RIMi suunamuutusse

Research In Motioni otsus palgata pankurid uut strateegiat välja töötama ja võimalikke koostööpartnereid otsima tõi kaasa vaid firma aktsia hinnasihtide alandamise, sest analüütikud ei usu BlackBerry nutitelefonide tootja võimesse ostjat ligi meelitada.
RIM teatas teisipäeval, et palkas pankurid firmadest J.P.Morgan Securities ja RBC Capital Markets, millega koostöös vaadatakse üle firma strateegiad.
"Meie hinnangul on võimalik ostja endiselt suur küsimärk ja selle leidmine üsna vähetõenäoline," rääkisid Robert W. Bairdi analüütikud Reutersile.
"Microsoft on küll kuulujuttudest läbi käinud, kuid arvestades nende keskendumist Windows 7 ja 8 operatsioonisüsteemile, tundub see järjest vähetõenäolisem," laususid analüütikud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ostjat Kanada nutifonide tootjale ei näe ka BMO Capital Markets, mis alandas RIMi aktsia hinnasihti 11 dollari pealt 9 dollarile.
"Me oleme jätkuvalt ettevaatlikud enda prognoosides RIMile ja vähendame neid. Meie hinnangul on firma integreeritud strateegia konkurendi Apple'i omast liiga palju maas," kirjutas kliendikirjas Wedbush Securities.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele