• 04.06.12, 15:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab TEO LT aktsiate ülevõtmispakkumine

Homsest kuni 29. juunini kestab Skandinaavia telekomikontserni TeliaSonera ülevõtmispakkumine Vilniuse börsifirma TEO LT aktsiatele.
TeliaSonera maksab aktsia eest 0,637 eurot ehk sama hinda, millega ta on juba alates 8. maist aktsiaid börsisüsteemis kokku ostnud.
TeliaSonera on teinud läbi ajaloo TEO LT aktsiatele mitmeid ülevõtmispakkumisi.
Praeguse pakkumise ajendiks oli Leedu telekomifirma üks suurimaid aktsionäre East Capital, mis müüs 8. mail TeliaSonerale maha 7,87% telekomifirmast ning tõstis seeläbi oma osaluse ettevõttes 76,17%ni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

TeliaSonera vabatahtlikus ülevõtmispakkumises on kirjas, et  pakkumine tehakse 128,63 miljonile aktsiale, millest võib järeldada, et Skandinaavia telekomifirma käes on hetkel 83,44% Leedu börsifirmast.
Juhul kui TeliaSoneral õnnestub pakkumise järgselt enda kontrolli alla saada üle 95% aktsiatest, kaalutakse ülejäänud aktsiate kohustuslikku ülevõtmist, pärast mida lahkuks ettevõte tõenäoliselt ka börsilt.
TEO LT on olnud eestlastele üks populaarsemaid välisaktsiaid. TeliaSonera viis Eesti Telekomi Tallinna börsilt minema 2010. aasta alguses.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele