Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hiina väikefirma sai Apple’i üle mitme miljoni dollarilise võidu
Apple nõustus iPadi nime kasutamise eest Hiinas maksma 60 miljonit dollarit väikeettevõttele, kelle sõnul olid neil õigused iPadi nimele enne Apple’it.
Hiina firma Proview Technology sõnul olid neil õigused iPadi nimele juba 2000. aastast, mil nimi registreeriti. Apple väidab, et sai õigused nimele 2009. aastal, mil ostis iPadi nime Proview Taiwani tütarettevõttelt 55 000 dollari eest.
Proview sõnul ei olnud tütarettevõttel õigust müüa nime kasutusõigust Hiinas. Vaidluse tõttu on mõnedes Hiina piirkondades korjatud iPadid müügist ära.
New York Timesi sõnul nõudis Proview Apple’ilt algselt 400 miljonit, kuid firma leppis väiksema summaga.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.