Internetireklaami mudelit CPA pakub Eestis ka turundusagentuur Winter Media Group OÜ. Grupi juhatuse liige Tanel Talve on LeadGid’st küll kuulnud, aga tema sõnul ei ole see veel populaarsust saavutanud ning internetiturunduse mudelite kohta on vaja veel palju selgitustööd teha.
„Selgitustöid tuleb LeadGidil veel palju teha,“ märkis Talve.
Kas Eestis on internetireklaami mudelile CPA turgu, vastas Talve, et Eestis ei saa rääkida peenematest mudelitest, sest mõnele turundusjuhile peab jätkuvalt seletama sedagi, et internetile kui turunduskanalile tasuks ka tähelepanu pöörata. „Siin läheb aega, et turundusjuhtidele mudeleid täpsemalt selgeks teha. Ma ei usu, et toimub kiire murrang ja hakatakse ühte mudelit kasutama,“ selgitas Talve.
Eestis on internetiturundus mahajäänud, sest ülikoolides ei ole see õppekavas. Selles vallas tegutsejad on ise ennast üles töötanud, lisas Talve. Tema sõnul näitas viimane kriis seda, et ettevõtted hakkasid rohkem mõtlema oma reklaamikanalite peale. „Mida aeg edasi, seda rohkem tahetakse ka veebis saada müügipõhist hinnastamist,“ lausus Talve.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Müügipõhist hinnastamine on Talve sõnul keeruline teema ja paljud agentuurid ei ole sellega kaasa läinud. „Meil tuleb jätkuvalt rääkida sellest, mis vahe on tava- ja internetimeedial,“ sõnas Talve.
Mis on mis:
CPA tähistab väljendit Cost Per Action, mis tähendab "maksa tulemuste eest". Internetireklaami mudelit CPA peetakse täna üheks kõige tõhusamaks. Reklaamija ei maksa klikkide või kuvamiste eest, vaid iga tarbija konkreetse huvi eest toodete või teenuste vastu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.