BlackBerry kasutajad ei saa enam kasutada ametlikku New York Timesi rakendust, et lugeda oma seadmega uudiseid, vahendas finantsuudisteagentuur Reuters.
See on eriliselt kõva löök BlackBerryde tootjale, Research In Motionile (RIM), kelle seadmeid peeti kunagi hädavajalikeks vahenditeks ärimeeste seas.
New York Times Co., kes avaldab mainekat ajalehte, teatas, et lõpetas esmaspäeval oma rakenduse toetamist BlackBerry ja Palm Pre jaoks, mis tähendab, et rakendused ei lae enam uusi uudiseid alla.
New York Timesi pressiesindaja Eileen Murphy ütles, et asi on nende rakenduste kasutatavuses ja New York Times suunab oma ressurssid sinna, kus nad arvavad, et on kõige suurem kasutatavus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas ütles Murphy, et ei ole välistatud, et New York Times arendab rakenduse seadmete jaoks, mis jooksevad RIMi uue operatsioonisüsteemiga, BlackBerry 10.
BlackBerry kasutajad saavad siiski oma telefonide abil lugeda ajalehte New York Timesi kodulehe kaudu.
RIMil pole olnud konkurentsis Apple’i ja Google’iga lihtne, seda näitab ka ettevõtte aktsia hind, mis on käesoleva aastal langenud rohkem kui 50%. RIM oli USA kauplemispäeva lõpu eel teinud 1,01%-lise languse, 6,86 dollari peale.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.