Äsja investoritelt 700 000 dollarit saanud Eesti idufirma, müügijuhtimistarkvara arendaja Pipedrive teenib ka ise raha, nimetas riskikapitalist Allan Martinson ettevõtte edu ühe alusena.
            Järgneb intervjuu Allan Martinsoniga:
          
            Kuidas hinnata uudist, et Eesti idufirma Pipedrive kaasas investoreilt 700 000 dollarit?
          
Väga hästi hindan seda uudist, väga positiivne uudis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
            Kas te olite sellest eelnevalt teadlik?
          
Olin küll jah.
            Mis on Pipedrive'i edu taga?
          
Terve kombinatsioon asju. Esiteks väga hea ärimudel, mis on selge turunišiga. Samal ajal selgelt rahastatav, ei pea leiutama, kuidas raha teenida, vaid asi teenib ise raha. Teiseks väga hea tiim, kes teeb asja suure isuga, nad on suured müügigurud, kes teavad, mida müügiprotsess endast kujutab. See on nende elust enesest tehtud toode.
            Mis vigadest võiks Pipedrive praeguses faasis hoiduda?
          
Vigu on mustmiljon, raske ühte esile tõsta. Peamine on see, et kuidas säilitada kasvu. Pipedrive peab kiiresti kasvama firmaks, millel on käibeks miljonid ja kümned miljonid dollarid. Peab suutma hästi efektiivselt leida kliente. Nad on teinud müügitööd, marketingi pole üldse tehtud ega sinna investeeritud. Seda peab tegema targalt ja kähku.
            Kas olete ka Pipedrive'i klient?
          
Ma olen seda proovinud ja tarvitanud, aga kuna ise endal igapäevast müügitööd teha pole vaja, siis otseselt klient ei ole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
            Kas teile on osalust pakutud?
          
Osalust on pakutud, aga seda parem ei kommenteeriks.
            Kas te ise investeerisite?
          
Ei kommenteeri. Sellele teemale pole vaja tähelepanu pöörata.
            Mis on järgmine Eesti idufirma, mis raha kaasab?
          
Ma arvan, et sellel on seitsmetäheline nimi ja ta kaasab üsna suure summa. Rohkem ei taha ma öelda.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.