Valitsus kiitis täna heaks infoühiskonna edendamise kava 2012-2013. aastateks, mille kohaselt toetatakse 15 uut infotehnoloogia projekti kokku 4,7 mln euroga.
15 uut toetatavat projekti
E-politsei seadmete kaasajastamine
Häirekeskuse hädaabiteadete registreerimise ja sündmuste haldamise infosüsteem
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tuleohutusjärelevalve iseteeninduskeskkonna loomine
Rahvusvahelise avaliku informatsiooni haldussüsteemi loomine, ID-kaardi ja digitaalallkirjade kasutusvõimaluste laiendamine,
Riigi alusvõrgu ja seadmete uuendamine
Riigi infosüsteemi ja infoühiskonna (elutähtsate teenuste osutamise) turvalisuse mõõtmine ning tõstmine
Teabevärav eesti.ee mobiilse versiooni loomine ning eesti.ee ja dokumendivahetuskeskuse (DVK) käideldavuse ja turvalisuse tõstmine
Majandustegevuse seadustiku üldosa seaduse rakendamise laiendamine
Riigi Teatajas ingliskeelsete tõlgete avaldamise ja otsingu funktsioonide loomine
Kohalike omavalitsuste teenuste portaali funktsionaalsuse täiendamine
Artikkel jätkub pärast reklaami
Elektrooniline maakataster
Elektroonilise maakatastri digitaalarhiiv ja alammoodulite rakendustarkvarad, Autentimis- ja autoriseerimismooduli arendus
Digiarhiivi arenduse 1. etapp - projekt on digiarhiivi loomise esimene etapp, Võrgurajatiste menetlemise moodul
Kultuurimälestiste riiklik register ja arhiivimaterjalide digiteerimine
Ultima memoria II (mõisaarhitektuuri inventariseerimist puudutavate säilikute ja ajalooliste õiendite digitaliseerimine).
Investeeringute kava sisaldab ka kolme projekti, mille osas on rahastamisotsus juba eelnevalt Vabariigi Valitsuse poolt tehtud. Seega on investeeringute kogumaksumus 5 943 032 eurot.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.