• 21.08.12, 22:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple’i aktsia vallutas uue tipu

Tehnoloogiagigandi Apple’i aktsia tõusis täna päevasiseselt uue kõigi aegade tipuni – 674,88 dollarit. Aktsia läks mõni tund hiljem miinusesse, kuna kärbiti iPhone’i tootja aktsia ostusoovitust. 
Esmaspäeval sulges Apple’i aktsia kõigi aegade tipus ning selle tõttu sai iPadi tahvelarvutite tootjast turuväärtuselt läbi aegade kõige kallim USA ettevõte. Apple tõusis mööda Microsofti 1999. aasta turuväärtuse tipust, milleks oli 618,9 miljardit dollarit.
Täna langetas Oracle Investment Research Apple’i aktsia soovituse osta pealt hoia peale. Apple’i aktsia on pärast seda 1,8% miinuses ning langenud 653,32 dollarini.
„Meediakära häirib meid,” kirjutas Oracle’i analüütik Laurence Balter klientidele saadetud märgukirjas, kus ta võrdles praegust pöörasust sellega, kui Microsoft ja Cisco Sysems olid turuväärtuse kuningad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Oracle kärpis aktsiasihi 670 dollarilt 650 dollarini.
Balter väljendas muret Apple’i võimaliku viimase televisiooniäri ettevõtmise pärast.
„Me usume, et sisenemine madalate marginaalidega televisioonimaailma on täis täiendavaid ohte,” ütles Balter, vahendas Wall Street Journal. 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele