• 22.08.12, 19:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heiti Kenderi Apple'i-poe käive 500 000 eurot

Talvel Apple'i toodete poe avanud Heiti Kenderi firma Valge Klaar on poole aastaga müünud Apple'i tooteid ja osutanud tehnilist tuge pea poole miljoni euro väärtuses.
"Valge Klaari esindussalongi äri- ja profikliendile avasime selle aasta 29. veebruaril," märkis Kender. "Esimene pool aastat möödus teenindus- ja juhtimisprotseduure välja töötades ja juurutades. Praeguseks võib öelda, et asjad sujuvad. Käive kasvab, kliendid on rahul. Kokku oleme Apple tooteid müünud ja tuge osutanud ca 0,5 miljoni euro väärtuses."
Tema sõnul on Apple juba pikka aega liikunud turule vastupidises suunas. "PC-tootjate müük langeb ja Apple'i oma tõuseb. Sellel esmaspäeval tõusis Apple turuväärtuselt läbi aegade kõige kallimaks ettevõtteks. Kui arvestada ka iPad tahvelarvutite hulka, siis on tegemist maailma suurima arvutitootjaga," kinnitas ta.
"Selles valguses on Maci salonge PC-sid müüvate ja teenindavate ettevõtetega võrreldes vähe ja ka nende väheste ärimudelisse ei kuulu teeninduse pakkumine," lisas Kender.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue Valge Klaari nime kandva Apple'i poe avas Kender sel nädalal Viru Keskuses. Investeeringutest põhiosa läks tema sõnul laovarude hankimisele. "Ehkki uus salong on väike, on Viru Keskuses välja pandud kogu Apple'i tootevalik," märkis ta.
Valge Klaar on Apple'i ametlik edasimüüja. 15 töötajaga ettevõtte näol on tegu Baltimaade ühe suurema Apple'i toodete müügi- ja hooldusfirmaga.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele