Tiigrihüppe Sihtasutus on loonud elektrooniliste võimalustega õpilaspileti, mille kasutamist piloteeritakse 2012. aastal Tallinna Reaalkoolis ja Tallinna Ühisgümnaasiumis.
E-õpilaspileti rakendusvõimalused hõlmavad uste läbipääsusüsteeme, toitlustuse arvestust sööklates, laenutuste arvestust raamatukogudes ja sõiduõiguse tõendamist ühistranspordis.
Koolil on võimalus e-õpilaspiletid kasutusele võtta lisaks ka näiteks printerite ja paljundusmasinate kasutamise reguleerimiseks, koolikappide haldamisel, joogiautomaatides jne. E-õpilaspileti kasutusalasid on võimalus tulevikus laiendada veelgi. Võimalus on näiteks sama kaardisüsteemi juurde liitaka spordikeskuste ja muuseumide külastamise piletisüsteemid vms.
Õpilaspilet toimib Tallinnas ja Harjumaal ka ühistranspordi kaardina, millele on võimalus internetis sõiduõigust peale laadida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
E-õpilaspiletit ühistranspordi kaardi asemel kasutavad lisaks ülaltoodud kahele koolile Jüri Gümnaasium, Tabasalu Gümnaasium, Keila Kool, Gustav Adolfi Gümnaasium, Saue Gümnaasium. Loomulikult võimaldab kaart tõendada õpilase staatust kõikjal mujal ilma elektroonseid funktsioone kasutamata.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.