• 09.10.12, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook testib „want“ nuppu

Facebook Inc. testib partneritega uut rakendust, mis laseks kasutajatel luua ostusoovide nimekirja kodusisustustoodetest, riietest ja teistest jaekaupadest, andes sellega veel ühe nükke e-kaubanduse suunas, vahendas finantsuudisteagentuur Reuters.
Facebook ütles, et teeb koostööd seitsme jaemüüjaga, kaasa arvatud Pottery Barni ja Victoria's Secretiga, et katsetada uut rakendust, mis laseks kasutajal märgistada soovitavad tooted, vajutades “want” (tahtma inglise keeles – toim) nuppu.
“Inimesed saavad tellida neid kollektsioone ja jagada oma sõpradega asju, millest nad huvitatud on. Inimesed saavad vajutada neid läbi ja osta neid asju Facebookist,” oli toodud Facebooki teadaandes.
Facebooki aktsia hind oli USA kauplemispäeva lõpuks -2,44%, 20,40 dollari peal.
Autor: Teele Liblik

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.09.24, 15:53
KPMG ekspert: kõige kiiremini tasub ära rutiine automatiseeriv AI-rakendus
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele