Apple on taas alustanud iPhone'i kasutajate jälitamist ja seda on keeruline välja lülitada, kirjutab BusinessInsider.
Septembris iPhone 5ga turule tunud Apple ei rääkinud eriti uuest operatsioonisüsteemist iOS 6, mis tuli samuti välja septembris. Ettevõte alustas kasutajate jälitamist, et reklaamiandjad saaksid taas neid kasutada läbi uue jälitustehnoloogia IFA või IDFA.
Eelnevalt oli Apple võtnud maha reklaamiandjatelt võimaluse jälitada iPhone'i kasutajaid, kui katkestati rakenduste arendajatel UDID kasutamine, mis on unikaalne, igavene ehk mitte kustutatav number, mis on igal Apple'i seadmel.
Viimased paar kuud on olnud Apple'i kasutajaile olnud tavatult rahulik aeg, kus reklaamiandjad ei ole suuresti saanud kundesid jälitada ja neile suunatud reklaame teha.
Artikkel jätkub pärast reklaami
iOS 6 on jälitamine tagasi ja efektiivsem, kui kunagi varem. Apple isegi ei maini IFAd oma iOS 6 tutvustuslehel.
Kasutajad saavad lülitada jälituse välja, kuid see on keeruline ja saa avastati alles paari päeva eest. Kuid vähemalt saavad nüüd iOS 6 kasutajad seda välja lülitada, mida varem ei saanud teha.
Vaata täpsemalt väljaandest
BusinessInsider, kuidas pääseb jälitamisest.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.