Homme,16. oktoobril toimub esmakordselt Eestis Mobiilse Töökeskkonna Otsustajafoorum, mis toob kokku organisatsioonide IT-juhid ning mobiilseid töökeskkondi võimaldavate partnerettevõtete esindajad. Koos uuritakse, kuidas võimaldada inimestele rohkem vabadust töötada tööandja füüsilisest asukohast sõltumatult.
“Kaugtöö on paljudele juba tuttav mõiste, kuid mobiilne töökeskkond tähendab palju enamat,” sõnas Otsustajafoorumi korraldaja Endrik Randoja. “Me räägime sellest, kuidas hooldustehnik saab mobiilsete diagnostikaseadmetega teostada keeruliste masinate remonti kohapeal, säästes tohutult aega või kuidas müügimeeskond saab poes tahvelarvutit kasutades kontrollida oma toodete laoeisu, vormistada tellimusi ning viia läbi presentatsioone,” selgitas Randoja.
Mobiilse Töökeskkonna Otsustajafoorumi üks juhtmõte on, et mobiilsusega kaasneva suurema paindlikkuse saavutamiseks ei piisa vaid seadmete hankimisest, ümber tuleb korraldada äriprotsesse ning muuta töötajate mõttemaailma. Suurem vabadus eeldab töötajatelt kõrgemat enesemotivatsiooni ning juhtidelt suuremat usaldust oma töötajate vastu.
Foorumi partneriteks on EMT, Samsung ja SAP, kes esindavad vastavalt telekommunikatsiooni, seadmete ja tarkvara valdkondi, ilma milleta mobiilset töökeskkonda rajada ei ole võimalik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Otsustajafoorumi raames korraldati Eestis esimest korda konkurss Mobiilne Töökeskkond 2012. Konkursi eesmärk on leida Eesti parimaid praktikaid mobiilsete töökeskkondade loomisel, õppida kolleegide kogemusest ja tunnustada mobiilsete töökeskkondade rajajaid. Võitja kuulutatakse välja Otsustajafoorumil.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.