• 25.10.12, 08:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RIK otsib parimat lahendust e-kinnistusraamatu otsingumootorile

Registrite ja Infosüsteemide Keskus (RIK) kuulutas täna välja ideekonkursi, leidmaks e-kinnistusraamatule uus kasutajasõbralik otsinguvorm ja parim lahendus otsingu vastuste kuvamiseks.
Praegu e-kinnistusraamatus kasutusel olev otsingusüsteem on tavainimese jaoks liiga keeruline ning tekitab segadust, kuna üheselt ei ole arusaadav, milliseid otsingutingimusi ja kui palju tuleb korraga sisestada, et leida soovitud kinnistu.
 Konkursil osalemiseks on vaja RIK-le esitada kujundatud ekraanivaated e-kinnistusraamatu tulevasest otsinguvormist, aga ka päringu vastuse väljanägemisest. Lisaks otsinguväljadele, peab kujundus sisaldama ka kontrollkoodi välja ja nuppude paigutust. Kujunduse juurde oodatakse osalejalt ka kirjeldust visuaalse lahenduse ja selle toimimise kohta. Ideekonkursi auhinnafond on 2500 eurot, millest esimese koha väärilise idee autorile makstakse välja 2000 eurot ja teise koha töö eest 500 eurot. Konkursist võivad osa võtta kõik, kes tunnevad soovi muuta paremaks riigi ühte põhiregistritest. Ideekavandeid võib esitada nii üksinda kui ühiselt.Ideekavandeid oodatakse tänasest kuni 16. novembrini 2012. 
Loe pikemalt: http://www.rik.ee/et/news/rik-otsib-parimat-lahendust-e-kinnistusraamatu-otsingumootorile

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele