• 12.11.12, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online vedas Ekspressi käibekasvu

Täna avalikustas Ekspress Grupp enda oktoobri müügitulu, mis kasvas aastases võrdluses 3,6%, peamiselt tänu heale online-meedia segmendile.
Oktoobris kasvas Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6%, 5,48 miljoni euroni. Tugevat kasvu näitas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta oktoobriga 32,1%. Segmendi käive küündis 1,04 miljoni euroni.
Firma sõnul on positiivne ka perioodiliste väljaannete segmendi 4%-ne kasv, millele aitas kaasa raamatute ja DVD-sarja tugev müük, mis omakorda mõjutas positiivselt ka üksikmüügitulusid.
Samuti näitas kasvu ajakirjade reklaamimüük nii Eestis kui Leedus. Trükiteenuste segmendi käive langes oktoobris kokku 1%, 2,69 miljoni euroni. Langus on tingitud paberimüügi ja muude teenuste käibe alanemisest, trükiteenuste maht ja müügitulud kasvasid, teatas firma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele