Autor: Fredy-Edwin Esse • 12. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Online vedas Ekspressi käibekasvu

Täna avalikustas Ekspress Grupp enda oktoobri müügitulu, mis kasvas aastases võrdluses 3,6%, peamiselt tänu heale online-meedia segmendile.

Oktoobris kasvas Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6%, 5,48 miljoni euroni. Tugevat kasvu näitas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta oktoobriga 32,1%. Segmendi käive küündis 1,04 miljoni euroni.

Firma sõnul on positiivne ka perioodiliste väljaannete segmendi 4%-ne kasv, millele aitas kaasa raamatute ja DVD-sarja tugev müük, mis omakorda mõjutas positiivselt ka üksikmüügitulusid.

Samuti näitas kasvu ajakirjade reklaamimüük nii Eestis kui Leedus. Trükiteenuste segmendi käive langes oktoobris kokku 1%, 2,69 miljoni euroni. Langus on tingitud paberimüügi ja muude teenuste käibe alanemisest, trükiteenuste maht ja müügitulud kasvasid, teatas firma.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112