• 19.11.12, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilirakendus TaxiPal pälvis rahvusvahelise tunnustuse

Ülemaailmne konkurss WSA-mobile valis 2012 aasta parimad mobiilsed rakendused ja teenused. Eestist pärit taksoteenuse tellimise rakendus TaxiPal valiti 40 võitja hulka.
Iga kahe aasta järel toimuv ÜRO World Summit Award Mobile (WSA-mobile) otsib kasulikke ja silmapaistvaid mobiilirakendusi erinevates valdkondades. Selle aasta võitjate seas on näiteks Alzheimeri tõve põdevaid inimesi abistav rakendus, ümbruskonna virtuaalseks mänguväljakuks muutev mäng ning paljud teised. Eestist pärit TaxiPal valiti kohtunike poolt võitjaks m-Turismi ja Kultuuri kategoorias.
Konkursi 40 parima seas oli kõige rohkem rakenduste arendajaid Euroopast (21), samas olid edukad rakendused Aasiast (8), Lõuna-Ameerikast (4), Põhja-Ameerikast (2) ning Araabimaadest (2).
TaxiPal on tasuta mobiilirakendus, mille abil saab tellida taksot pea 3000 linnas 31 riigis. Rakenduse kaudu on võimalik vaadata asukohapõhist nimekirja piirkonda teenindavatest taksofirmadest, näha taksofirmade hinnakirju, reitinguid ja aktsepteeritavaid maksevõimalusi. TaxiPali rakendused on saadaval Apple iOS, Androidi ja Nokia telefonidele. Praeguseks on rakendust alla laetud 100 000 korda. TaxiPal rakendusi on võimalik kasutada kõigis Euroopa Liidu riikides, aga ka Norras, Šveitsis, USAs ja Kanadas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele