Sideteenuse vahendaja Profex Sideteenused OÜ algatas oma klientide ülemineku Elisa võrgust EMTsse, millega Elisa aga ei nõustunud. Nüüd menetleb vaidlust Tehnilise Järelevalve Amet.
Elisa selgitab oma vastulauses, et Profex Sideteenused OÜ on sideteenuste osutaja, kes on alates 2006. aastast vahendanud Elisa sideteenuseid paarile tuhandele eraklientidest lõppkasutajatele ja mitmetele äriklientidele.
"Profex Sideteenused OÜ algatas numbriliikuvuse ilma lõppkasutajate nõusolekut küsimata. Seetõttu on Elisa hetkel peatanud Profex Sideteenused OÜ algatatud numbriliikuvuse ning saatnud märgukirja Tarbijakaitseametisse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse Profex Sideteenused OÜ tegevuse suhtes järelvalvemenetluse algatamiseks," ütles Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Raiski kinnitusel on Profexi sideteenuste lõppkasutajad viimastel päevadel massiliselt pöördunud Elisa poole, küsides selgitusi oma õiguste kohta, kuidas valida sideteenuste osutaja numbrit säilitades. Elektroonilise side seadusest tulenevalt on lõppkasutajal õigus valida sideteenuste osutaja, säilitades oma number.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Elisa ootab asja menetlevate ametite seisukohta ja loodab, et see lähtub lõppkasutaja huvidest ning tegutseb vastavalt sellele otsusele.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.