• 22.11.12, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nortal sirutub börsi poole

Nortal ASi juhatuse esimees Priit Alamäe ütles, et ettevõttel pole hetkel plaanis finantsinvestorite ringi laiendada, LHV lisandumine on samm börsivalmis ettevõtteks kasvamisel.
"LHV lisandumine omanikeringi on kooskõlas Nortali ambitsiooniga kasvada börsivalmis ettevõtteks, kuigi otsest põhjuslikku seost siin ei ole," kommenteeris Alamäe.  
Ta lisas, et LHV pensionifondide lisandumine aktsionärideringi on selge tõestus, et nad on ettevõttena jõudnud piisavalt stabiilsele tasemele ning vastavad pensionifondidele seatud rangetele nõuetele.
"LHV-le müüsid aktsiaid ettevõtte aktsionärid, kelle seas olid ettevõtte endised ja praegused töötajad ning finantsinvestorid," lausus Alamäe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lepingu konfidentsiaalsusklauslid ei luba avaldada, kes ja kui palju müüs. "Nortalis on aktsionäride vahel kokkulepe, et passiivseid osanikke (va finantsinvestorid) ettevõttel pole. Tegemist on meie algusaegadesse ulatuva põhimõttega - igaüks, kes lahkub, peab ka osaluse realiseerima. Seda printsiipi on järgitud minevikus ja järgitakse ka tulevikus," selgitas ta.
LHV Pensionifondid XL, L ja M omandasid 8,5% osaluse Baltikumi suurimas IT-ettevõttes Nortal (endise nimega Webmedia).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele