• 26.11.12, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kes pürivad Eesti edukaimaks firmaks

Sel reedel ilmub 20. Äripäeva Eesti Edukamate Ettevõtjate edetabel ehk TOP100.
Äripäeva Eesti Edukamate Ettevõtete pingerida on Eesti regulaarseim ettevõtete tunnustamine majandusnäitajate põhjal.
Pingerea esikümnesse kuuluvad tänavu (tähestikulises järjekorras):
ABB AS

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alexela Logistics AS
Ericsson Eesti AS
Horizon Tselluloosi ja Paberi AS
Molycorp Silmet AS
PKC Eesti AS
Santa Monica Networks Group OÜ
Silvano Fashion Group AS
Tartu Mill AS

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viru Keemia Grupp AS
Esisajasse kerkis sel aastal 13 uut firmat, esikümnes oli neist üks ehk Alexela Logistics.
Eelmisel aastal võitis TOP100 PKC Eesti ja esikümnes oli toona 4 tööstusettevõtet. Tööstus-tootmissektori võidukäik jätkus ka tänavuses pingereas.
TOP100 koostamise aluseks on käibelt 500 suurema ettevõtte pingerida. Edetabelisse pääsemiseks pidi ettevõtte mullune käive ulatuma 12 mln euroni. Pingerea koostasime möödunud aastase käibe, kasumi, käibe ja kasumi kasvu, rentaabluse ning varade tootlikkusse põhjal.
Kes on eelmise aasta edukamatest tänavu kõrgel kohal, kes tegi suurima kukkumise, mis ettevõtted üllatasid enim ning kuidas läheb esimesel TOP100 võitjafirmal, saab lugeda 30. novembril ilmuvast Äripäeva TOP100 eriväljaandest.
30. novembri Äripäevast saab ka teada, millisesse ajajärku on Eesti ettevõtlus jõudnud.
3. detsembri Äripäevas selgub Eesti edukaim ettevõte läbi 20 aasta TOP100 põhjal. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele