Uue aasta mais Inteli tegevjuhi kohalt taanduv Paul Otellini ootab enda asendajaks ettevõttesisest kandidaati, vahendas Bloomberg.
"See pole minu otsustada, aga minu hinnangul on see kõige tõenäolisem tulemus," ütles Otellini eilsel Sanford C. Bernsteini konverentsil. "Ma olen väga rahul firmasiseste kandidaatidega."
Intel teatas 19. novembril Otellini erruminekust ja samal päeval edutas firma tootmisjuhi Brian Krzanichi, finantsjuhi Stacy Smithi ja tarkvarajuhi Renee Jamesi juhtivatele asepresidendi positsioonidele. Taoline muudatus teeb kolmest juhtivtöötajast peamised kandidaadid, sest Intel pole kunagi varem toonud isikut nii kõrgele ametikohale väljastpoolt ettevõtet.
Kui Otellini juhtimisel on Intel suutnud personaalarvutiprotsessorite äris kõik konkurendid seljatada, siis mobiiltelefonidele ja tahvelarvutitele toodetavate kiipide valdkonnas pole firma suutnud liidriohje haarata. Kuna kasvav hulk kasutajaid eelistab võrku pääsemiseks nutitelefone ja tahvelarvuteid, ähvardavad uuemad lahendused personaalarvutite turgu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ma ei oota meie strateegia muutumist," sõnas Otellini. "Minu hinnangul on nõukogu praeguse strateegiaga väga rahul. Eeldades, et meie (uue juhi) valik jääb firmasiseseks, peaks ka juhatus olema samas seisus."
Otellini sõnul võtaks firmast väljastpoolt toodud inimesel kaks aastat Inteli süsteemidest ja kultuurist arusaamiseks, olenemata isiku andekusest.
USA väärtpaberibörsil Nasdaq tõusis kohaliku aja järgi kell 12:05 (Eestis kell 19:05) Inteli aktsia 1,64%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind langenud 20,30%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.