Eestis avab esinduse e-kaubamaja Fashion Days, mille kontseptsiooniks on müüa moekaupu suurte allahindlustega.
„Fashion Days avab koos Eesti turule loodud e-kaubamajaga, kus on jooksvalt müügis 1000 kuni 80 %-se allahindlusega bränditoodet, ka Eesti esinduse. Fashiondays.ee klienditeenindus töötab eesti ja vene keeles,“ kommenteeris Fashion Days Shopping OÜ juhatuse liige Heidi Raamat-Arras.
Fashion Days e-kaubamajal on oma tegevuspiirkonnas Kesk- ja Ida-Euroopas üle 3,5 miljoni kliendi. 77% klientidest on naised, 23% mehed. Kõige enam ostab kaupu Fashion Days e-kaubamajast kliente vanuses 25-36 (56%), neljandik kliente on üle 35 aasta vanused ja 19% alla 25 aasta vanused.
Fashion Days asutati aastal 2009 Šveitsi ettevõtjate Jan Vichr’i ja Markus Okumus’e poolt. Fashion Days kuulub Allegro ettevõtete gruppi, mis koondab oksjoni ja fikseeritud hindade müügiplatvormide, kuulutuste, võrdlus- ja sotsiaalse ostlemise ning makseplatvormide teenuseid osutavaid ettevõtteid. Eesti turul tegutsevad Allegro grupi veebiportaalidest
www.kv.ee ja www.osta.eeArtikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.