• 11.12.12, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osta.ee omanikud toovad Eesti turule suure e-kaubamaja

Eestis avab esinduse e-kaubamaja Fashion Days, mille kontseptsiooniks on müüa moekaupu suurte allahindlustega.
„Fashion Days avab koos Eesti turule loodud e-kaubamajaga, kus on jooksvalt müügis 1000 kuni 80 %-se allahindlusega bränditoodet, ka Eesti esinduse. Fashiondays.ee  klienditeenindus töötab eesti ja vene keeles,“ kommenteeris Fashion Days Shopping OÜ juhatuse liige Heidi Raamat-Arras.            
Fashion Days e-kaubamajal on oma tegevuspiirkonnas Kesk- ja Ida-Euroopas üle 3,5 miljoni kliendi. 77% klientidest on naised, 23% mehed. Kõige enam ostab kaupu Fashion Days e-kaubamajast kliente vanuses 25-36 (56%), neljandik kliente on üle 35 aasta vanused ja 19% alla 25 aasta vanused.
Fashion Days asutati aastal 2009 Šveitsi ettevõtjate Jan Vichr’i ja Markus Okumus’e poolt. Fashion Days kuulub Allegro ettevõtete gruppi, mis koondab oksjoni ja fikseeritud hindade müügiplatvormide, kuulutuste, võrdlus- ja sotsiaalse ostlemise ning makseplatvormide teenuseid osutavaid ettevõtteid.  Eesti turul tegutsevad Allegro grupi veebiportaalidest www.kv.ee ja www.osta.ee

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 16:09
Rally Board 65 tõstab videokoosolekute kvaliteedi uutesse kõrgustesse
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele