Börsile pürgiv tarkvaraarendusega tegeleva Nortali juhatuse esimees Priit Alamäe märgib LHV Panga välja antud investeerimisajakirjas Investeeri, et ettevõtte nelja koduturu hulka kuulub ka Omaan.
„Nortal võib täna kindlalt öelda, et ettevõtte koduturgudeks on lisaks Eestile ka Soome, Leedu ja Omaan,“ ütleb Alamäe.
Alamäe sõnul on Eesti turu maht maailma mõistes ikkagi mikroskoopiline ning seab igale Eestist alustavale ettevõttele ette karmid kasvupiirid. Nii näiteks on Nortali tegutsevas ärisektoris Eesti turu hinnanguline maht vaid 40-50 miljonit eurot aastas, samas kui Soome turu maht on samas sektoris hinnanguliselt miljardit euro ja Rootsis 2,5 miljardi eurot aastas.
Kui 2011. aastal andis Nortali 33,9 miljoni eurosest aastakäibest eksport 62%, siis praeguseks on ekspordi osakaal tõusnud üle 75 protsendi.
LHV pensionifondid ostsid novembri lõpus 8,5% Nortali aktsiatest 1,96 miljoni euro eest, hinnates Nortali turuväärtuseks 23 miljonit eurot.
2012. aasta oktoobrini Nortali Eesti tegevust juhtiv Taavi Kotka märkis paari kuu eest, et tarkvarafirma võiks saada börsiküpseks 2015. aastaks.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.