• 08.01.13, 10:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fujitsu loob uue piirikontrolli infosüsteemi

Fujitsu sõlmis siseministeeriumi IT- ja arenduskeskusega lepingu uue piirikontrolli infosüsteemi arendamiseks. Lepingu hind on 682 300 eurot
Projekti eesmärk on tagada jätkusuutlik piirikontrolli võimekus ELi välispiiril ja sisepiiril, vahendab Fujitsu müügidirektor Ülle Kivirähk.
"Süsteem peab olema hästi kasutav ning efektiivne töövahend piiripunktides piiriületajate kontrollimiseks ning piiriületuste kohta vajalike andmete salvestamiseks," selgitas Kivirähk. "Uus süsteem hakkab kasutama uusimaid tarkvaratehnoloogiaid ning võimaldab senisest paremat andmevahetust teiste Eesti riigi ja Schengeni viisaruumi infosüsteemidega. Lisaks hakkab uus süsteem olema kasutatav senisest suuremal arvul seadmetel sh ka tahvelarvutitel."
Fujitsu võitis riigihanke „Piirikontrolli infosüsteemi tarkvara ja andmebaasi platvormi vahetuse detailanalüüs ja realisatsioon ning arendus- ja hooldustööd” ning sõlmis siseministeeriumi IT- ja arenduskeskusega (SMIT) raamlepingu maksumusega 682 300eurot, millest 429 767 eurot kulutatakse piirikontrolli uue versiooni loomiseks ning ülejäänu loodud süsteemi hoolduseks ning edasiarendamiseks kolme aasta jooksul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus piirikontrolli infosüsteem võetakse kasutusele 2014 aastal.
Fujitsu on IT-teenuste ja tarkvaraarendusorganisatsioon, mis on Eestis kasvanud üle 250 töötajaga firmaks. Üle 60% ettevõtte käibest moodustab eksport. Fujitsu grupi ettevõtetes töötab 170 000 inimest üle sajas riigis ning ta kuulub maailma viie juhtiva IT-teenuseid pakkuva firma hulka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele