Autor: Marta Jaakson • 17. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

G4S: viperused on kadunud

G4S Eesti AS pressiesindaja Julia Garanža teatas, et Elioni rikkest tingitud viperused on likvideeritud ja töö täies mahus taastunud.

Garanža rääkis, et Estonian Airi mastaabis ebamugavustest neil juttu pole ning nimetas ettevõtet tabanud tõrkeid väikesteks viperusteks.

Elioni serverike tabas G4S kodulehe sisuhaldussüsteemi ja siseveebi ning kuna intranetis toimub turvatöötajate töötundide sisestamine, tekitas rike nende andmete sisestajatele lisatööd.

"Klienditeeninduslikust küljest ei kaasnenud rikkega ühtegi tõrget turvafirma töös, valvelahenduste toimimiseks kasutatakse teisi ühendusi," ütles Garanža. Ta selgitas, et kõik klienditeenindust puudutavad ühendused – sealhulgas häirete teenindamisega seonduv – on dubleeritud ja see tagab turvateenuse toimimise ka tehniliste probleemide korral.

Kahjunõuet Garanža sõnul ei esitata kuna põhjustatud ebamugavusi hindab turvafirma minimaalseks.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112