G4S Eesti AS pressiesindaja Julia Garanža teatas, et Elioni rikkest tingitud viperused on likvideeritud ja töö täies mahus taastunud.
Garanža rääkis, et Estonian Airi mastaabis ebamugavustest neil juttu pole ning nimetas ettevõtet tabanud tõrkeid väikesteks viperusteks.
Elioni serverike tabas G4S kodulehe sisuhaldussüsteemi ja siseveebi ning kuna intranetis toimub turvatöötajate töötundide sisestamine, tekitas rike nende andmete sisestajatele lisatööd.
"Klienditeeninduslikust küljest ei kaasnenud rikkega ühtegi tõrget turvafirma töös, valvelahenduste toimimiseks kasutatakse teisi ühendusi," ütles Garanža. Ta selgitas, et kõik klienditeenindust puudutavad ühendused – sealhulgas häirete teenindamisega seonduv – on dubleeritud ja see tagab turvateenuse toimimise ka tehniliste probleemide korral.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kahjunõuet Garanža sõnul ei esitata kuna põhjustatud ebamugavusi hindab turvafirma minimaalseks.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.