Maailma suurima otsingumootori omanik Google teatas eile börsi sulgemise järel analüütikute prognoositust suurema kasumi teenimisest, kuna kliendid suurendasid reklaamikulutusi, et jõuda pühade aegsel ostlemishooajal klientideni, vahendab Bloomberg.
Mõnede tulude-kuludeta kasum aktsia kohta kasvas 10,65 dollarile aktsia kohta. Analüütikud ootasid 10,5 dollarit kasumit aktsia kohta. puhaskasum kasvas aastaga 6,7 protsenti, 2,89 miljardile dollarile ehk 8,62 dollarile aktsia kohta.
„Inimesed ootasid tõenäoliselt kehvemat tulemust ja tulemused tulid päris head,“ ütles Macquire Securities USA analüütik Benjamin Schachter. „Liikumine mobiilireklaamile on jätkuvalt töös, kuid nad näitasid, et suudavad seda protsessi päris hästi juhtida.“
Järelkauplemisel kasvas aktsia hind 5,1 protsenti, 738,85 dollarile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Käive ilma partnerlehtede omata kasvas 39 protsenti, 12,2 miljardile dollarile. Analüütikud ootasid 12,4 miljardi dollarilist käivet.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.