• 24.01.13, 23:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Netflixi aktsia tegi suure hüppe

Netflix tegi väärtpaberibörsil Nasdaq seni suurima tõusu, kui neljanda kvartali tellijate kasv ja ootamatu kasum ületasid prognoose, vahendas Bloomberg.
Internetis videolaenutusteenust pakkuva Netflixi aktsia tõusis kohaliku aja järgi kell 9:49 (Eestis kell 16:49) 43% hinnani 145,80 dollarit. Firma teatas eile, et kvartaliga suudeti juurde saada 2,05 miljonit uut USA internetikasutajat, mis viib koduse turu kasutajate koguarvu 27,2 miljonini. Kasv viis puhaskasumini 13 senti aktsia kohta, kuigi analüütikud prognoosisid hoopis kahjumit.
Firma tegevjuht Reed Hastings, kes sõlmis Walt Disney Co.-ga ekslusiivse filmide striimimise lepingu algusega 2016. aastast, üritab nõnda tõsta Netflixi võimekust ehitada online-telekanalit, mis suudaks konkureerida Time Warneri HBO-ga ja teiste tasuliste teenustega.
Septembris omandas Carl Icahn aktsiahinnaga 58 dollarit ligi 10% Netflixi osakutest, sealhulgas optsioonid, hinnaga 168,9 miljonit dollarit. Icahni 5,54 miljoni aktsia väärtus on koos tänase tõusuga kasvanud rohkem kui 450 miljonit dollarit. Samas jääb Netflixi aktsiahind ligi 50% madalamaks 2011. aasta juuli rekordhinnast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kohaliku aja järgi kell 11:28 (Eestis kell 18:28) tõusis Netflix 37,31%, aastaga on firma aktsiahind kerkinud 51,12%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele