• 25.02.13, 08:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 võrgus tehti pikima telefonikõne Guinnessi rekord

Guinnessi rekordite organisatsioon tunnistas ametlikult nelja lätlase 54 tundi kestnud telefonikõne maailma pikimaks. Kõne tehti Tele 2 võrgus.
Rekordiüritus ise toimus eelmisel aastal ning seni pikima mobiilikõne rekordi – 43 tundi ja kaheksa minutit – purustasid kaks vestluspaari, kes teatasid peale 54-tunnist kõnet, et nemad lõpetada ei kavatse. Nii läks 4300-eurone esikoht jagamisele ja võitjateks kuulutati mõlemad paarid.
Uue Guinnessi maailmarekordi omanikud on 31-aastane Leonid Romanov ja 23-aastane Tatjana Fyodorova, kes tutvusid internetis eesmärgiga leida võistlusele sihikindel partner. Teine võidupaar, 22-aastane Patric Star ja 28-aastane Christopher Stals tundsid üksteist varem ja neid ühendab huvi kunsti vastu. Senise pikima kõne Guinnessi rekord kuulus kahele šveitslasele.
Tele 2 võrgus tehtud kõne pidi vastama kõigile Guinnessi maailmarekordite organisatsiooni poolt seatud reeglitele – see ei tohtinud olla liiga aeglane ega sisaldada lühivastuseid stiilis “ei” või jah”, samuti ei tohtinud jutupausid olla pikemad kui kümme sekundit. Võistlejate jutt pidi põhinema etteantud teemadel ning olema mõtestatud. Rekordiüritusele kandideeris enam kui tuhat inimest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele