Tänasest alustab SEB pilootprojektiga, mille raames pakutakse klientidele valitud pangakontorites kaasaegset digitaalset ning paberivaba teenindust.
Paberivabas kontoris allkirjastatakse dokumendid digitaalselt ja salvestatakse kliendi internetipanga digiportaali. Selle tulemusena kulub vähem paberit ja suureneb panga keskkonnasõbralikkus, teatab SEB.
Paberivabas kontoris teenindatakse klienti puutetundliku ekraani abil – dokumendid allkirjastatakse ID-kaardi või mobiil-ID-ga ja arhiveeritakse kliendi internetipanga digiportaali.
Alles jääb ka võimalus allkirjastada dokumente soovi korral ka paberil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.