Tänasest alustab SEB pilootprojektiga, mille raames pakutakse klientidele valitud pangakontorites kaasaegset digitaalset ning paberivaba teenindust.
Paberivabas kontoris allkirjastatakse dokumendid digitaalselt ja salvestatakse kliendi internetipanga digiportaali. Selle tulemusena kulub vähem paberit ja suureneb panga keskkonnasõbralikkus, teatab SEB.
Paberivabas kontoris teenindatakse klienti puutetundliku ekraani abil – dokumendid allkirjastatakse ID-kaardi või mobiil-ID-ga ja arhiveeritakse kliendi internetipanga digiportaali.
Alles jääb ka võimalus allkirjastada dokumente soovi korral ka paberil.
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?