• 27.02.13, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB pakub kontorites paberivaba teenindust

Tänasest alustab SEB pilootprojektiga, mille raames pakutakse klientidele valitud pangakontorites kaasaegset digitaalset ning paberivaba teenindust.
Paberivabas kontoris allkirjastatakse dokumendid digitaalselt ja salvestatakse kliendi internetipanga digiportaali. Selle tulemusena kulub vähem paberit ja suureneb panga keskkonnasõbralikkus, teatab SEB.
Paberivabas kontoris teenindatakse klienti puutetundliku ekraani abil – dokumendid allkirjastatakse ID-kaardi või mobiil-ID-ga ja arhiveeritakse kliendi internetipanga digiportaali.
Alles jääb ka võimalus allkirjastada dokumente soovi korral ka paberil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele