Kümme aastat Apple’i tegevjuhi kohal töötanud John Sculley ütles CNBCle, et Apple seisab silmitsi innovatsiooni soikujäämisega ning hädasti oleks vaja järjekordset „loova hüppe“ ajastut nagu eelmine aastakümme, mil tutvustati iPhone’i ja iPadi.
„Oleme praegu punktis, kus innovatsioon on hakanud vaibuma. Sellepärast ei oota ma loovat läbimurret Apple’ilt võib-olla veel mõned aastad,“ ütles Sculley, kes oli Apple’i juht aastatel 1983-1993.
Tema sõnul peaks Apple konkurentsivõime saavutamiseks suunama põhitähelepanu arenevatele turgudele nagu Hiina, India ja Kagu-Aasia.
Indias on Apple’i turuosa viis protsenti, seevastu Samsungil on see 40 protsenti, kuna viimasel on suurem tootevalik ja erinevad hinnaklassid.
„Indoneesias võid sa osta nutitelefoni 120 dollariga. Apple müüb neid 800 dollariga,“ ütles Scully.
Viimase kuue kuu 30protsendilise aktsialanguse kohta ütles Sculley, et investorid on ülereageerinud ning pikaajalistele investoritele on Apple hea investeering.
Seotud lood
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.