• 01.03.13, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agu Leinfeld: IT parimad praktikad ongi pehmed asjad

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuse strateegia divisjoni juht Agu Leinfeld möönis 28. veebruaril toimunud ITuudiste seminaril pehmete väärtuste olulisust.
"Keegi ei vaidlusta parimate praktikate vajadust, aga pidev jooksvate üksikküsimustega tegelemine ei võimalda meeskondadel praktikate rakendamiseks vajalikku aega võtta. Rakendamine on võimalik ainult juhtkonna teadlikul tegutsemisel ja otsesel toel," märkis Leinfeld seminaril „Meeskonnatöö ja IT protsesside juhtimise parimad praktikad."
Leinfeldi sõnul on parimate praktikate kasutusele võtmine pikaajaline protsess ja sellega tuleks alustada juba täna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kogukond vajab väga, et järgmiseks “tiigri hüppamiseks” võetaks kasutusele parimad keerukuse ohje praktikad," lisas Leinfeld ning illustreeris tänaseid tööpraktikaid kui arenduste teostamist kangelastegudena - hiliste öötundideni töötamist ja pere arvelt võetud aega peetakse loomulikuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele