Autor: Marek Mühlberg • 4. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Siim Susi: ühtne kontaktpunkt seob infra teenused tervikuks

Fujitsu Eesti kasutajatoe meeskonnajuht Siim Susi kõneles ITuudiste seminaril „Meeskonnatöö ja IT protsesside juhtimise parimad praktikad” infra vaatest IT protsesside juhtimisele ja möönis teenuste tsentraliseerimise vajadust.

"Paljudel juhtudel pole IKT-lahendused ühtne tervik, vaid komponentide meri," kirjeldab Susi ühte peamist infra üksuse probleemkohta ja lisab, et sageli on piduriks ka majasisene IT-tugiteenus.

Susi sõnul võib infraga seotud probleemide puhul olla lahenduseks SPOC (single point of contact ehk ühtne kontaktpunkt - toim.), mis koondab endasse intsidendihalduse, probleemihalduse, muudatusehalduse ning reliisi- ja paigaldusehalduse.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112