• 04.03.13, 23:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siim Susi: ühtne kontaktpunkt seob infra teenused tervikuks

Fujitsu Eesti kasutajatoe meeskonnajuht Siim Susi kõneles ITuudiste seminaril „Meeskonnatöö ja IT protsesside juhtimise parimad praktikad” infra vaatest IT protsesside juhtimisele ja möönis teenuste tsentraliseerimise vajadust.
"Paljudel juhtudel pole IKT-lahendused ühtne tervik, vaid komponentide meri," kirjeldab Susi ühte peamist infra üksuse probleemkohta ja lisab, et sageli on piduriks ka majasisene IT-tugiteenus.
Susi sõnul võib infraga seotud probleemide puhul olla lahenduseks SPOC (single point of contact ehk ühtne kontaktpunkt - toim.), mis koondab endasse intsidendihalduse, probleemihalduse, muudatusehalduse ning reliisi- ja paigaldusehalduse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.04.25, 12:48
Ära maga maha: Euroopa väärtuslikeim börsifirma korraldab Eestis olulise sündmuse
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse – SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele