Fujitsu Eesti kasutajatoe meeskonnajuht Siim Susi kõneles ITuudiste seminaril „Meeskonnatöö ja IT protsesside juhtimise parimad praktikad” infra vaatest IT protsesside juhtimisele ja möönis teenuste tsentraliseerimise vajadust.
"Paljudel juhtudel pole IKT-lahendused ühtne tervik, vaid komponentide meri," kirjeldab Susi ühte peamist infra üksuse probleemkohta ja lisab, et sageli on piduriks ka majasisene IT-tugiteenus.
Susi sõnul võib infraga seotud probleemide puhul olla lahenduseks SPOC (single point of contact ehk ühtne kontaktpunkt - toim.), mis koondab endasse intsidendihalduse, probleemihalduse, muudatusehalduse ning reliisi- ja paigaldusehalduse.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?