• 06.03.13, 17:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taavi Kotka: peame keskenduma majandusharu arendamisele

Majandusministeeriumi asekantsleri Taavi Kotka sõnul pööravad magavast IT-tiigrist rääkijad liialt tähelepanu riigi e-teenustele, vahendab ERR.
Kotka arvates kõneldakse liiga palju näiteks ID-kaardi probleemidest ja teistest riigi e-teenustest, selle asemel et keskenduda olulisele - majandusharu arendamisele.
Asekantsler tõdes, et IT-erasektor on mõne aastaga väga kiiresti arenenud. Ta tõi välja, et IT-alal tegutseb 3,8% töötajatest, kes annavad 9% SKP-st.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kotka rõhutas, et start-up kultuur sai alguse aastail 2007-2008, kuid praeguseks on juba olemas ettevõtted nagu Creative Mobile, Fortumo, Transferwise, GrabCAD ja ZeroTurnaround.
Nende viie ettevõtte koguväärtus on Kotka sõnul sarnane Tallinna Kaubamaja kontserni väärtusele. "Ma küsin, kas IT-tiiger magab? /.../ IT-tiiger elab, raisk."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele