• 18.03.13, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedi teenused täna taas häiritud

Swedbanki teatel võivad panga teenused - kaardimaksetest erinevate kanalite pangateenusteni - olla täna tunde häiritud.
Probleemid on nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas. Panga kõnekeskuse töös esineb samuti probleeme, need on peamiselt seotud suure kõnede sissetuleva hulgaga.
Panga teatel algasid probleemid täna hommikul. Pank teeb lähiajal oma süsteemide taaskäivitamise, mille ajal võib samuti esineda kuni mitu tundi kestvaid häireid kõigis teenustes.
Häirete põhjuste väljaselgitamise ja lahendamisega tegeletakse aktiivselt. Swedbanki Balti panganduse IT-direktor Tarmo Pajumetsa sõnul on tänaste ja reedeste häirete taga pangasiseste IT-süsteemide rike.  

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele