• 21.03.13, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tõnu Runnel: spämmerile trahv või häbiposti

IT-ettevõtja ja disainibüroo Fraktal tegevjuht Tõnu Runnel leiab, et soovimatute e-kirjadedega võitlemiseks tuleks teha kiirmenetluse korral trahv või kodanikualgatus, mis paneks spämmijaid häbiposti.
"Maksude lisamine ei ole hea meetod, see tähendab lihtsalt maksuhaldurite ridade kasvatamist," ütles Runnel.
Masskampaaniad.neti tegevjuht Siim Kaevatsi arvates võiks soovimatu reklaami järsuks vähendamiseks e-posti teel saadetava reklaami maksustada.
"Küsimus on, mis asi on soovimatu reklaam, kus läheb automatiseerutud pöördumise ja mitteautomatiseerutud pöördumise vahe. Mina arvan, et kiirmenetluse korras võiks trahvida, kiirtäitemenetluse trahv on kõige mõistlikum," märkis Runnel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta lisas, et kõige efektiivsem abi oleks mitte riigiabil ega kiirmenetluse abil, vaid hoopis kodanikualgatuse teed pidi. "Kui see asi kedagi piisavalt huvitaks ja piisavalt närvidele käiks, siis sellisel moel spämmerite häbipostitamine ja kodanikualgatuse korras nende kiusamine oleks oluliselt efektiivsem," tõdes ta.
Riigiabil erinevate asjade lahendamine on tohutu kulu ja  alati läheb aur selle peale, et hakatakse defineerima, mis on mis, see on lootusetu, lisas Runnel.
"Kui meil on väga tüütud spämmerid, siis me tegeleme nendega üks-ühele ja nad enam ei kiusa meid. Välimaa spämmide puhul on niimoodi, et meil on efektiivsed filtrid, et me ei saagi inglise, hiina või muu keelseid spämme. Me kasutame korralikku teenust (Google Mail), robotid jäävad kõik vahele," lausus Runnel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele