• 26.03.13, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pühad peatavad pankadevahelised maksed

Suure reede ja ülestõusmispühade tõttu ei toimi pankadevahelised maksed sel reedel ja järgmisel esmaspäeval, teatas Eesti Pank.
Esmaspäeval, 1. aprillil ei toimu pankadevahelisi ega rahvusvahelisi euromakseid, kuna ülestõusmispühade 2. püha tõttu on euroala maksesüsteemides puhkepäev.
Samuti ei toimi pankadevahelised maksed 29. märtsil, sest siis on riigipüha suur reede.
Kuna vahepeal on nädalavahetus, ei saa pankadevahelisi makseid teostada 29.märtsist 1. aprillini. Pankadevahelisi makseid saab sel perioodil algatada, kuid saajani jõuab makse alles 2. aprillil. Alates 2. aprillist toimuvad kõik maksed tavapäraselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kui raha maksja soovib, et pankadevahelise makse laekumine jääks kindlasti märtsikuusse, siis tuleb selline makse algatada hiljemalt neljapäeva, 28. märtsi pärastlõunal. Palume aga makse saajatel arvestada, et 1. aprillil algatatud pankadevaheline makse jõuab saajani 2. aprillil. Püsi- või otsekorraldusega arvet maksev klient ei pea oma maksekorraldusi ümber tegema, sest ta algatab makse õigel päeval, kuigi raha jõuab alles saajani päev hiljem," ütles Eesti Panga makse- ja arveldussüsteemide osakonna juhataja Mihkel Nõmmela.
Pangasiseseid makseid saab pühade perioodil teha vastavalt iga panga reeglitele.
Autor: Äripäev, Maire Kasemaa

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele