Eesti riik võiks müüa poole Estonian Airi aktsiapakist ning anda laenukohustused, töötajad, lennuki pargi ja operaatoriõiguse üle tarkvarafirmale Microsoft, mille tulemusena asutataks ühiselt IT-gigandiga uus lennufirma nimega Skype Airways, paneb ette Masskampaaniad.neti tegevjuht Siim Kaevats.
Nii vabaneks Eesti riigi ühest suuremast murelapsest ja saaks pikemaajalises perspektiivis korraliku dividendiallika. Microsoft saaks maailma vallutada uute innovatsioonitehnoloogiatega, mille kandepinnaks oleks tõenäoliselt tuleviku mõistes tehnoloogiliselt maailma arenenuim ja arvatavasti ka eelistatuim lennufirma.
Kui Microsoft siseneks lennundusse ja asuks juurutama riistvaratehnoloogiaid sarnase võimsusega, nagu ta on seda teinud tarkvaratööstuses, asutaks ta sellega lennunduses sisuliselt uue teadusharu, mis oleks konkurentidest klassi võrra kõrgem nii tehnoloogiaalaselt kui ka investeerimisvõimekuse poolest.
Miks peaks Microsoft lennundusse sisenema? Seda loe Äripäeva tänasest paberlehest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Vilja Kiisler, Siim Kaevats
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.