Tarbijakaitseamet tegi ettekirjutuse Keskerakonnaga seotud MTÜ-le Ausad Valimised e-valimiste vastase tänavareklaami lõpetamiseks.
Tallinna tänavatele mõne nädala eest tekkinud plakatitel hoiatatakse e-valimiste ohtude ja riskide eest, tuueks näitena nende läbipaistmatuse ja tuvalisuse puudumise.
Kampaania korraldanud MTÜ Ausad Valimised juhatuse liikme Siret Kotka sõnul on üllatav, et tarbijakaitseameti hinnangul rikub see kampaania tarbijate õigusi. "Kas tunnistatakse sellega, et valimistulemus ongi kaup, mida müüakse parima pakkumise tegijale?“ küsis Kotka.
Kotka sõnul käsib tarbijakaitseamet 3200-eurose trahvi ähvardusel kampaania kohest lõpetamist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.