• 11.04.13, 23:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Insaiderid müüvad, investorid ostavad

USA suurimate tehnoloogiafirmade insaiderid on müümas viimase kuue kuu jooksul läbi aegade suurimas koguses aktsiaid, samas kui aktsiaid ostvad investorid on viinud Nasdaqi komposiitindeksi 12 aasta tippu.
Enam kui 55 miljonit aktsiat müüdi viimase kuue kuuga ning insaiderid ostsid kõigest 1780 aktsiat, selgub 10 suurima tehnoloogiafirma andmetest, mida vahendab CNBC. See teeb müügi-ostu vahekorraks 31 109 aktsiat ühele!
"Insaiderite aktiivsus kinnitab, et roosiline stsenaarium hindade odavusest on illusioon," ütles andmed kogunud Crosscurrents kliendikirja avaldaja Alan Newman. "Insaideritel ei ole mingit kindlust enda firmade suhtes. Kuigi hinnad võivad anda märku, et kõik on korras, siis me oleme endiselt ühes enim spekulatiivses faasis, mis kunagi olnud."
Tehnoloogiasektori puhul tasub aga arvesse võtta sektori omapära. Paljud firmad maksavad enda töötajatele optsioonides, mistõttu on müüginumbrid selles sektoris eriti suured.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ma ei pööraks sellele liiga palju tähelepanu," ütles riskifondi Rosecliff Capital juht Michael Murphy. "Ma usun, et juhtkonnad lihtsalt timmivad enda ülearuseid aktsiaid. See ei anna märku ei pulli- ega karuturu saabumisest, vaid kõnetab hiljutist suurt rallit."
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele