Google'i esimese kvartalis kasum hüppas aastaga 16% võrra tänu otsingugigandi peamise reklaamikanali tulu tugevale kasvule.
Google'i teatel kasvas tasuliste klikkide arv aastataguselt tasemelt 20%, samas kui nende eest makstav hind vähenes keskmiselt 4% võrra. Firma reklaamitulu, mis on konkurentsitult suurim tuluallikas firmale, suurenes 16% võrra, vahendab The Wall Street Journal.
Puhaskasumina teenis Google kolme kuuga 3,35 miljardit dollarit ehk 9,94 dollarit aktsia kohta. Aasta tagasi olid vastavad numbrid 2,89 miljardit ja 8,75 dollarit. Korrigeeritud kasum oli 11,58 dollarit aktsia kohta. Firma käive hüpppas 31%, 13,97 miljardi dollarini.
Thomson Reutersi küsitletud analüütikute keskmine prognoos nägi ette 14,31 miljardi dollarilise käibe juures korrigeeritud kasumiks 10,66 dollarit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Google on silmitsi murega, et firma reklaamitulu otsingumootorist, YouTube'ist ja mujalt võib hakata vähenema . Üha rohkem inimesi kasutab otsingute teostamiseks enda nutitelefone ning kuigi reklaamijad on oluliselt suurendanud mobiilreklaame, siis asjatundjate sõnul võib tihti reklaam mobiilis maksta kuni poole vähem tavalisest netireklaamist.
Investoreid see aga esialgu ei paista heidutavat, sest Google'i aktsia kallines järelturul pärast tulemusi 1,45%, 777,00 dollarini. Sel aastal on firma väärtpaber kallinenud 8,2%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.