• 19.04.13, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IBMi kasum jäi esimest korda alla ootuste pärast 2005

Maailma suurim tehnoloogiateenuste pakkuda International Business Machines Corp (IBM) jäi esimest korda kasuminumbritega analüütikute ootustele alla pärast 2005. aastat oodatust lahjema riistvara müügi tõttu.
Ettevõtte korrigeeritud esimese kvartali kasum oli 3 dollarit aktsia kohta. See jäi Bloombergi küsitletud analüütikute 3,05-dollarilise prognoosile alla. Puhaskasumit teeniti 3,03 miljardit dollarit võrreldes aastataguse 3,07 miljardi dollarilise puhaskasumiga.
Lisaks teatas firma, et koondab töökohti ja müüb maha äriüksusi. IBM on hädas olnud lahja nõudlusega riistvarale ja konsultatsioonidele, mistõttu keskendutakse rohkem äridele nagu andmeanalüüs ja mobiiltelefonide turvamine.
"Tegu on Euroopa, finantsteenuste ja tarbijakulutustega kombinatsiooniga, mis nende tulemusi mõjutavad," kommenteeris Bloombergile Stifel Nicolaus & Co analüütik David Grossman, kes soovitab firma aktsiat osta. "Ma ei suhtu käimas olevasse kvartalisse suurte ootustega," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

IBMi aktsia liikus järelturul tulemuste avalikustamise järgselt punases, kukkudes 4,90%, 197,00 dollarini. Enne seda sulgus firma aktsia 207,15 dollaril, mis tähendab 8,1% tõusu käesoleval aastal.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele