• 20.05.13, 19:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bigbank: lõpetasime osade andmetes nuhkijatega töösuhte

Bigbanki juhatuse liikme Ingo Põderi kinnitusel lõpetas pank töösuhte mõnede inimestega, kes tegid ebaseaduslikke päringuid rahvastikuregistris.
"Tegemist on 2011. aastal aset leidnud juhtumiga, kus mõned meie töötajad kasutasid teadmatusest rahvastikuregistri andmeid valesti. Kohe, kui AKI sel teemal  tähelepanu juhtis, võtsime tarvitusele abinõud taoliste päringute lõpetamiseks ja viisime läbi distsiplinaarmenetluse, mille tulemusena osade töötajatega töösuhe lõpetati," kommenteeris Põder andmekaitse inspektsiooni juhi Viljar Peebu tänast esinemist riigikogus.
"2012. aasta veebruaris kehtestasime ettevõttes uued andmete töötlemise põhimõtted ja sellest saati pole rikkumisi meile teadaolevalt esinenud," lisas Bigbanki juhatuse liige.
Viljar Peep ütles täna iga-aastases aruandes riigikogu põhiseaduskomisjoni ees, et Eestis tuleb rohkelt karistada rahvastikuregistri väärkasutajaid. Peep tutvustas komisjonile inspektsiooni eelmise aasta aruannet ning tõi välja aktuaalsemad probleemteemad. Esimene neist oli nulltolerants rahvastikuregistris ebaseaduslike päringute suhtes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Peep meenutas ettekandes, et eelmisel aastal algatati 34 väärteomenetlust rahvastikuregistri ebaseadusliku kasutamise teemal. Probleemse ettevõttena paistis silma Bigbank, kus karistati kuut töötajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele