Rainer Saad • 21. mai 2013
Jaga lugu:

Pooled kõige väärtuslikemast kaubamärkidest on IKT sektoris

Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete osas on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.

Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.

Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:

1. Apple – 185 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 1.

2. Google – 114 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 3.

3. IBM – 113 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 2.

4. McDonald's – 90 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal:  4.

5. Coca-Cola – 78 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 6.

6. AT&T – 76 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 8.

7. Microsoft – 70 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 5.

8. Marlboro – 69 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 7.

9. Visa – 56 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal 15.

10. China Mobile – 55 miljardit dollarit

Koht eelmisel aastal: 10.

Allikas: CNNMoney

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt