• 21.05.13, 16:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled kõige väärtuslikemast kaubamärkidest on IKT sektoris

Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete osas on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.
Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.
Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:
1. Apple – 185 miljardit dollarit

Artikkel jätkub pärast reklaami

Koht eelmisel aastal: 1.
2. Google – 114 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 3.
3. IBM – 113 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 2.
4. McDonald's – 90 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal:  4.
5. Coca-Cola – 78 miljardit dollarit

Artikkel jätkub pärast reklaami

Koht eelmisel aastal: 6.
6. AT&T – 76 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 8.
7. Microsoft – 70 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 5.
8. Marlboro – 69 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 7.
9. Visa – 56 miljardit dollarit

Artikkel jätkub pärast reklaami

Koht eelmisel aastal 15.
10. China Mobile – 55 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 10.
Allikas: CNNMoney

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele