Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete osas on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.
Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.
Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:
1. Apple – 185 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 1.
2. Google – 114 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 3.
3. IBM – 113 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 2.
4. McDonald's – 90 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 4.
5. Coca-Cola – 78 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 6.
6. AT&T – 76 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 8.
7. Microsoft – 70 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 5.
8. Marlboro – 69 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 7.
9. Visa – 56 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal 15.
10. China Mobile – 55 miljardit dollarit
Koht eelmisel aastal: 10.
Allikas: CNNMoney
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.