Autor: Ken Rohelaan • 6. juuni 2013

Twitter lõi käed maailma suurima reklaamiagentuuriga

Twitter sõlmis lepingu maailma suurima reklaamiagentuuri WPP-ga, et tarbijatelt saadud infot kasutada paremini reklaamide fokusseerimiseks, vahendas Reuters.

Uus strateegiline partnerlus tähendab, et WPP ja talle kuuluvad agentuurid nagu GroupM ja Kantar kasutavad Twitteri suuremahulist andmestikku eesmärgiga mõista paremini tarbijate käitumist ja seeläbi suunata efektiivsemalt reklaamiraha.

"Twitteri tähtsus jätkab kasvamist - mitte ainult suhtlemiskanalina, vaid ka reaalajas aknana tarbijate suhtumisse ja käitumisse," ütles WPP tegevjuht Martin Sorrell.

Rohkem kui 200 miljoni kasutajaga Twitter on viimastel kuudel proovinud jõuda lepinguni reklaamiagentuuri Madison Avenuega, et suurendada firma sissetulekut ja konkureerida rivaalide Facebooki ja Google'iga.

Aprillis sõlmis Twitter mitmesaja miljoni dollari suuruse lepingu Publicis Groupe'i Starcom MediaVest Groupiga.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112