Twitter sõlmis lepingu maailma suurima reklaamiagentuuri WPP-ga, et tarbijatelt saadud infot kasutada paremini reklaamide fokusseerimiseks, vahendas Reuters.
Uus strateegiline partnerlus tähendab, et WPP ja talle kuuluvad agentuurid nagu GroupM ja Kantar kasutavad Twitteri suuremahulist andmestikku eesmärgiga mõista paremini tarbijate käitumist ja seeläbi suunata efektiivsemalt reklaamiraha.
"Twitteri tähtsus jätkab kasvamist - mitte ainult suhtlemiskanalina, vaid ka reaalajas aknana tarbijate suhtumisse ja käitumisse," ütles WPP tegevjuht Martin Sorrell.
Rohkem kui 200 miljoni kasutajaga Twitter on viimastel kuudel proovinud jõuda lepinguni reklaamiagentuuri Madison Avenuega, et suurendada firma sissetulekut ja konkureerida rivaalide Facebooki ja Google'iga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aprillis sõlmis Twitter mitmesaja miljoni dollari suuruse lepingu Publicis Groupe'i Starcom MediaVest Groupiga.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?