• 07.06.13, 01:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Twitter lõi käed maailma suurima reklaamiagentuuriga

Twitter sõlmis lepingu maailma suurima reklaamiagentuuri WPP-ga, et tarbijatelt saadud infot kasutada paremini reklaamide fokusseerimiseks, vahendas Reuters.
Uus strateegiline partnerlus tähendab, et WPP ja talle kuuluvad agentuurid nagu GroupM ja Kantar kasutavad Twitteri suuremahulist andmestikku eesmärgiga mõista paremini tarbijate käitumist ja seeläbi suunata efektiivsemalt reklaamiraha.
"Twitteri tähtsus jätkab kasvamist - mitte ainult suhtlemiskanalina, vaid ka reaalajas aknana tarbijate suhtumisse ja käitumisse," ütles WPP tegevjuht Martin Sorrell.
Rohkem kui 200 miljoni kasutajaga Twitter on viimastel kuudel proovinud jõuda lepinguni reklaamiagentuuri Madison Avenuega, et suurendada firma sissetulekut ja konkureerida rivaalide Facebooki ja Google'iga.
Aprillis sõlmis Twitter mitmesaja miljoni dollari suuruse lepingu Publicis Groupe'i Starcom MediaVest Groupiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele