Paljudel elualade esindajatele teeb muret lähemate ja kaugemate naabriteni jõudmine. Turistide arv on taas languses, kuigi palju on räägitud, et ettevõtjad peaksid järjepidevalt end tutvustama, et info võimaliku kliendini viima. Siin saaks appi tulla riik, luues satelliitkanali. Nimetame seda tinglikult Estonian SatTVks, paneb ette blogija Neeme Sihv.
Ma ei usu, et Youtube on ainus toimiv väljund, pigem on see tohutu mahu tõttu hoopis ummiktee. Kuid televiisoris vahendusel võiksime Eestis pakutavat näidata igakülgselt, alustades laulupeost ja lõpetades palkmajade tootmisega. Kultuurist ja ajaloost rääkimata. Sellel kanalil saaksime tutvustada ka Eesti loodust, majutusasutusi, seiklusparke jpm. Võiks näidata ka häid loodusfilme, mida meil on palju tehtud. Eestit tutvustavaid videoklippe oleme juba küllalt teinud. Youtube’is need jäävad need piltlikult öeldes tolmu koguma nagu raamatud riiulis. Vaevalt neid sealt keegi otsib ja tormab siis kohe siiasõidu piletit ostma.
Kui selline kanal oleks olemas, siis saaksid seda kasutada ka ettevõtjad. Siin tasub lähtuda koostöö kasulikkuse eeldusest.
Kui turiste on rohkem, võidavad kõik. Kes raatsib oma naabrit-konkurenti tutvustada, võib loota, et teine teeb samamoodi. Lõppkokkuvõttes aga võidaksime kõik, kui turiste tuleb rohkem. Või kui tellitakse rohkem Eesti tooteid. Meie edulugu sõltub eelkõige meist endist ja soovist midagi ära teha – mitte ainult enda, vaid ka kaasmaalaste jaoks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Vilja Kiisler, Neeme Sihv
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.