Nintendo kavatseb Wii U nõudlust taastada, kasutades uusi pealkirju ja lööklauseid, kuna mängukonsooli senised müüginumbrid ei ole suutnud prognoosidele vastata vähese tarkvara tõttu, vahendas Bloomberg.
Firma presidendi Satoru Iwata sõnul aitab müügi hoogustumine teistele ettevõtetele sisu tootmist atraktiivsemaks muuta. Nintendo teatel ei kavatseta töötajaid koondada.
Nintendo teatas konsooli Wii U müügi esialgsest prognoosist 37% väiksemaks. Konkurendid Microsoft ja Sony plaanivad mõlemad jõulude ostuperioodiks avalikustada uued seadmed.
"Ainuke viis sissetuleku parandamiseks on tarkvara müüa heade pealkirjadega," ütles investor Masao Katsuura. "Mind paneb muretsema, kas firma suudab mängud tuua avalikkuseni vastavalt esialgsetele plaanidele."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Novembris debüteerinud Wii U müügimahu suuruseks kujunes märtsis lõppenud firma majandusaasta seisuga 3,45 miljonit konsooli. Jaanuaris seatud prognoos oli 4 miljonit ühikut ja esialgne ootus 5,5 miljonit. Nintendo plaanib praegusel majandusaastal müüa kokku 9 miljonit mängukonsooli.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.