Saaremaa meediaettevõtja Andrei Kasjanenko, kes on start-upide toetaja ja eCommerce projektide looja, ütles Äriplaani konverentsil, et alustavatele ettevõtetele ei peaks kohe andma raha, vaid hoopis õng.
„Kui start-up tehakse entusiasmist teenida raha, siis ainuke asi on mitte anda raha, vaid anda õng,“ märkis Kasjanenko.
Tema hinnangul on nii, et kui anda alguses raha, siis ettevõte sööb selle ära, röhitseb ja asi lõppebki sellega. „Raha tuleb anda, kui ettevõte on juba käivitatud,“ sõnas Kasjanenko.
Täismahus ettekanded konverentsilt ilmuvad homme Äripäeva paberlehes.
Autor: Kristi Malmberg, Alyona Stadnik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.